Všeobecné obchodní podmínky

provozovatele e-shopu - Josef Bray, IČO: 87876175, se sídlem Praha, Zvoncovitá 1970/9, PSČ 155 00.

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese www.good-luck.cz.

ÚVODEM:

Provozovatel e-shopu:

Josef Bray, 

Sídlo: Praha, Zvoncovitá 1970/9, PSČ 155 00

IČO: 87876175,  

*výše zmíněný provozovatel obchodu není plátcem DPH a zboží prodávané v eshopu www.good-luck.cz je prodáváno bez DPH.

(dále jen “prodávající” nebo “my”) 

E-mail: eshop@good-luck.cz

1.2 Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny: s uvedením našeho kódu ***. Štítek na balíček vám vytisknou přímo na pobočce Zásilkovny.

E-mail: eshop@good-luck.cz

Více o reklamačním řadu ZDE.

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

I.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") se vztahují na internetový obchod provozovaný na adrese www.good-luck.cz (dále jen "webové stránky"), a to prostřednictvím rozhraní webových stránek (dále jen "webové rozhraní obchodu"). Webové stránky provozuje Josef Bray, identifikační číslo 87876175, se sídlem Praha, Zvoncovitá 1970/9, PSČ 155 00 (dále jako prodávající). Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "NOZ") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a třetí osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

I.2. Pokud je kupujícím spotřebitel - tj. každý člověk, který kupní smlouvu uzavírá mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, pak se vztahy výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami řídí NOZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud kupující není spotřebitelem, pak se právní vztahy založené smlouvou nad rámec těchto obchodních podmínek řídí NOZ. Kupující, který při objednávce uvede IČO a/nebo DIČ, nebude považován za spotřebitele, ale za osobu povinnou k dani - podnikatele.

I.3. Smluvní strany mohou změnit, vyloučit či doplnit některá ustanovení těchto obchodních pouze písemnou dohodou obou stran (např. v kupní smlouvě) s tím, že ostatní ustanovení obchodních podmínek zůstávají pro smluvní strany nadále v platnosti. Smluvní strany se dohodly, že na smluvní vztahy učiněné s odkazem na tyto obchodní podmínky se v zahraničním obchodě použijí též standartní obchodní podmínky INCOTERMS 2020, nestanoví-li konkrétní kupní smlouva jinak. Zboží bude dodáváno kupujícím na území České republiky a na území Slovenské republiky. Pokud bude kupujícím osoba povinná k DPH, registrovaná k DPH v zahraničí pro intrakomunitární plnění, a pokud zboží bude dodáno do zahraničí, použijí se dodací podmínky INCOTERMS 2020 DPU (dodání na místo vykládky v zahraničí).

I.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

I.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

I.6. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány dle právního řádu České republiky.

I.7. V případě zboží nabízeného pod kategorií RIP AND SHIP se rozumí zboží zakoupené za účelem výlučného vybalení produktů z originálních obalů na Live Streamu a následného odeslání zákazníkovi, který je si vědom toho, že po rozbalení produktů z originálího obalu ztrácí možnost odstoupení od smlouvy a reklamace zboží.

II. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

II.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 NOZ se nepoužije.

II.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen a dodacích lhůt jednotlivého zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

II.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o cenách zboží a nákladech spojených s jeho balením a dodáním.

II.4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

II.5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

  • způsobu úhrady kupní ceny zboží,

  • údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, a

  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako "objednávka").

II.6. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající toto obdržení kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen "emailová adresa kupujícího"). Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.

II.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

II.8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu emailem, a to na emailovou adresu kupujícího.

II.9. Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech vybrané zboží kupujícímu nedodat, a to zejména v případě, že na stránkách podávajícího byly uváděny omylem zjevně chybné či nestandardní údaje zejména o vybraném zboží, jeho ceně nebo termínu dodání, popř. je-li zboží vyprodáno. Prodávající se zavazuje v takovýchto případech vrátit kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě kupní smlouvy.

II.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY A CENA ZBOŽÍ


III.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího

III.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží uvedené v objednávce.

III.3. Cena zboží je uváděna v CZK.

III.4. V případě případné bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.

III.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

III.6. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

III.7. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny zboží je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

III.8. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad - fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad - fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej emailem na emailovou adresu kupujícího.

IV. DODACÍ LHŮTY, ZPŮSOB DODÁNÍ, NEODEBRÁNÍ ZBOŽÍ

IV.1. Závazná je dodací lhůta uvedená v potvrzení objednávky (příp. kupní smlouvě) zaslaném prodávajícím kupujícímu. Dodací lhůta se proporčně prodlužuje o prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny. Dodací lhůta je splněna dnem odeslání zásilky a/nebo dnem připravení zboží k převzetí kupujícím. Prodávající zasílá zboží zpravidla do 7 pracovních dní od přijetí objednávky, avšak výslovně upozorňuje Kupujícího, že tato doba se může lišit v případě předobjednávek či v případě, že dojde k prodlení s naskladněním. V takovém případě zašle Prodávající zboží Kupujícímu bez zbytečného odkladu poté, co bude zboží naskladněno, s čímž Kupující vyjadřuje souhlas. V případě více objednávek Kupujícího je Prodávající oprávněn vyčkat na zaplacení poslední z nich a tyto objednávky následně sloučit do jedné. 

IV.2. Dodací lhůty se prodlužují v případě neočekávaných či prodávajícím nezaviněných skutečností, jako např. neočekávané zásahy vyšší moci, stávky, nouzový stav, cestovní a dopravní omezení, pandemie, karanténní opatření a další překážky, které nejsou způsobeny či zaviněny prodávajícím a nastaly nezávisle na jeho vůli. Ve všech uvedených případech je prodávající povinen na výzvu kupujícího vysvětlit důvody svého prodlení a eventuální výskyt uvedených okolností doložit, přičemž ve všech uvedených případech je vyloučeno právo kupujícího uplatnit nárok na náhradu škody anebo sankce způsobené prodlením s dodávkou, pokud prodávající na výzvu kupujícího doloží, že prodlení bylo způsobeno okolnostmi jsoucími mimo přiměřenou kontrolu prodávajícího a vzniklými nezávisle na jeho vůli.

IV.3. Způsob dodání zboží je určen v kupní smlouvě. Pokud není sjednáno jinak, jde úhrada dopravného k tíži kupujícího, který bude o její výši před uzavřením kupní smlouvy prodávajícím vždy informován. Kupující přebírá nejpozději odesláním zboží (předáním zboží k přepravě) riziko vzniku škody na zboží, s výjimkou situace, kdy půjde o dodání zboží do zahraničí a kdy bude závazná dodací podmínka INCOTERMS 2020 DPU. Odlišná ujednání lze písemně upravit v kupní smlouvě, zejména odvoláním na dodací paritu podle INCOTERMS 2020. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

IV.4. Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím objednávce,

  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,

IV.5. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

IV.6. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

IV.7. Smluvní strany se dohodly, že pokud kupující zakoupené zboží nepřevezme do 14 dnů ode dne, kdy byl e-mailem prodávajícím nebo dopravcem k odběru vyzván (dále jen "neodebrané zboží"), je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a toto zboží prodat jiné osobě. Kupujícímu pak nevzniknou žádné nároky na náhradu škody, např. ušlý zisk apod. Písemné odstoupení musí být doručeno kupujícímu, přičemž je za doručení považováno i doručení emailové zprávy na emailovou adresu kupujícího.

IV.8. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

IV.9. Smluvní pokuty a poplatky lze započíst oproti plněním uhrazeného kupujícím.

IV.10. Kupující se zavazuje nepřebírat zboží od poskytovatele poštovních služeb, je-li poškozené. V takovém případě se Kupující zavazuje odmítnout zboží převzít, podat reklamaci na místě u dopravce (např. pobočka Zásilkovny) a informovat o této skutečnosti Prodávajícího. Prodávající výslovně upozorňuje Kupujícího, že převzetím viditelně poškozeného zboží ztrácí Kupující právo na odstoupení od smlouvy. 

IV.11. V případě zboží spadajícího pod kategorii RIP AND SHIP je zboží výhradně doručováno na adresu kupujícího až po vybalení zakoupeného zboží na live streamu.

V. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

V.1. Odkaz na občanský zákoník. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). 

V.2. Odkaz na reklamační řád. Další práva a povinnosti stran související s naší odpovědností za vady zboží jsou upraveny v našem reklamačním řádu ZDE.

VI. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

VI.1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) NOZ.

VI.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím emailové adresy eshop@good-luck.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na emailovou adresu kupujícího.

VI.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

VI.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

VI.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

VI.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 NOZ. Kupujícímu může být doručováno na jeho emailovou adresu.

VI.7. Prodávající upozorňuje Kupujícího, že fotografie zboží slouží pouze pro ilustraci, zejm. u kusových karet se nemusí jednat o konkrétní kartu, kterou Kupující obdrží (Prodávající však garantuje uvedený stav karty). Kupující je rovněž oprávněn si od Prodávajícího vyžádat konkrétní a aktuální fotografie kusových karet, o které má zájem. 

VI.8. Prodávající si vyhrazuje právo upravit objednávku, pokud je popis produktu zjevně chybný či neodpovídá realitě. Kupující je oprávněn v takovém případě od kupní smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě. 

VI.9. Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí Kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude Prodávajícím stornována.

VII. OSOBNÍ ÚDAJE

VII.1. V souvislosti s uzavřením kupní smlouvy nám poskytujete své osobní údaje, které prodávající, jako správce, zpracovává, a to v rozsahu jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, čísla mobilního telefonu a/nebo pevné linky, platební údaje, zakoupené zboží.

VII.2. Vaše osobní údaje zpracováváme (i) pro splnění kupní smlouvy a v souvislosti s jednáním před uzavřením smlouvy, (ii) pro splnění zákonné povinnosti, tj. zejména ve vztahu k povinnostem týkajícím se zákonné odpovědnosti prodávajícího a (iii) pro účely oprávněných zájmů prodávajícího jako správce, které zahrnují rovněž zpracovávání pro účely přímého marketingu (jak prostřednictvím pošty, tak i elektronické pošty, či telefonu) a provedení marketingového průzkumu.

VII.3. V souvislosti se zpracováním osobních údajů máte jako subjekt údajů právo kdykoli bezplatně vznést námitku proti zpracování za účelem přímého marketingu. Pokud tak učiníte, nebudou již osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

VII.4. Prodávající může pro výše uvedené účely dané osobní údaje kupujícího zpracovávat a předávat je společnostem, které pro něj zpracovávají osobní údaje nebo provádějí marketingové průzkumy. Informace o společnostech, které pro prodávajícího zpracovávají dané osobní údaje nebo provádějí marketingové průzkumy, je možné získat na adrese prodávajícího.

VII.5. Osobní údaje prodávající uchovává po dobu nezbytnou pro účely plnění ze smlouvy a dále po dobu 5 let od ukončení právního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím.

VII.6. V souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů máte zejména tato práva:

  • právo na přístup k osobním údajům, které se Vás týkají. Toto právo především spočívá v získání potvrzení, že osobní údaje o vás zpracováváme a dále právo na určité informace, jako je účel zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, plánovaná doba jejich zpracování atd. a dále v právu na kopii osobních údajů, které o Vás vedeme, včetně jejich zdrojů, účelů a metod zpracovávání a subjektů, s nimiž Vaše údaje sdílíme;

  • právo na opravu, resp. doplnění, osobních údajů;

  • právo na výmaz osobních údajů;

  • právo na omezení zpracování osobních údajů;

  • právo na přenositelnost osobních údajů.

VII.7. Máte-li za to, že správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s platnými předpisy, máte právo vznést námitku proti zpracování a dále i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

VII.7. Ochraně osobních údajů a GDPR naleznete ZDE.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

VIII.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Uplatnění Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží je výslovně vyloučeno.

VIII.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

VIII.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

VIII.4. Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se s obsahem těchto obchodních podmínek seznámil, souhlasí s nimi a přijímá je.

VIII.5. Kontaktní údaje prodávajícího:

e-mailová adresa: eshop@good-luck.cz

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 6. 2024

TikTok

TikTok

neděle - 20:00 další live streamy se dozvíš na Discordu

Discord

Discord

komunita, info, pokec ! staň se členem GOOD LUCK ,,family''